Makaron wege #1


Ostatnio ciągle na moim stole królował makaron. Na pewno jest obecny na stołach wielu biegaczy. Jest szybki w przygotowaniu, daje dużo energii i możemy go dowolnie komponować z warzywami, mięsem, na słodko, w formie zapiekanki. Możliwośći są ogromne. Do tego jest prosty i szybki w przygotowaniu, nie musimy go obierać jak ziemniaki ;) Na pewno w najbliższym czasie będzie się często przewijał przez bloga.
Składniki:
- 1 ząbek czosnku;
- połowa dużej cukini;
- połowa żółtej papryki;
- połowa czerwonej papryki;
- kilka łyżek śmietany kremówki;
- 1 łyżka masła klarowanego;
- połowa opakowania makaronu (opakowanie 250 g);
- sól, pieprz, mieszanka ziaren, kiełki.

Przygotowanie:
Najpierw umyj warzywa i osusz je. Na patelni rozgrzej masło, pokrój w małą kostkę czosnek i lekko podsmaż. Pozostałe warzywa pokrój również w kostkę i dodaj do czosnku. Dopraw solą i pieprzem. 
Równocześnie gotuj wodę na makaron, gdy będzie gotowa odrobinę posól i wrzuć makaron. 
Warzywa smaż około 5-7 minut aby zmiękły ale nie rozpadały się, dodaj połowę śmietany kremówki. Wymieszaj wszystko, podgrzewaj przez chwilę.
Makaron powinien być już gotowy, więc go odcedź i dodaj do warzyw. Wymieszaj wszystko i gotowe. 
Możesz danie posypać kiełkami oraz dowolnymi nasionami, będzie jeszcze zdrowsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MamaBiegaczka , Blogger